Maksutavat

Fennohealth.fi verkkokaupassa ovat käytössä Checkout Finland Oy:n ja Klarna Ab:n tarjoamat maksutavat:

  • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
  • Lasku tai erämaksu

Lue lisää Checkout-maksupalvelusta henkilöasiakkaille: https://checkout.fi/kuluttajatuki/
Lue lisää Klarnan maksutavoista täällä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/

Kuitti tilauksesta ja maksusta on ladattavissa kirjautumisen jälkeen Oma Tili -sivulta.

Toimitustavat

Fennohealth.fi verkkokauppa käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n ja Matkahuollon palveluita. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan. Toimitamme lähetyksiä vain Suomen ja Ahvenanmaan alueille.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. Fennohealth.fi verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Toimituskulut

Lähetyskulut kaikkialle Suomeen ovat alkaen 5,90 euroa. Valittavana on mahdollisesti myös lisämaksullisia vaihtoehtoisia toimitustapoja, kuten kotiinkuljetus.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin jo tilauspäivänä, kuitenkin viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Jos jokin tilaamasi tuote on loppunut, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuullisen ajan kuluessa, tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tuote tai tuote on vaurioitunut, asiakkaan on ilmoitettava tästä myyjälle (Fennohealth) mahdollisimman pian. Tuotteen voi palauttaa reklamaation jälkeen annettujen ohjeiden mukaisesti. Uusi tuote postitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian.

Reklamaatiot, sekä tiedustelut palautuksesta tai vaihdosta sähköpostilla osoitteeseen mail@fennohealth.fi

Vaihto- ja palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Palautus on tehtävä viipymättä. 

Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ehdottomasti ilmoitettava meille päätöksestä peruuttaa tilaus / tehdä palautus osoitteeseen: mail@fennohealth.fi

Mikäli tilaus palautetaan kokonaan hyvitetään myös postimaksu (5,90€). 

Mikäli asiakas on valinnut vapaaehtoisesti lisämaksusta esimerkiksi kotiinkuljetuksen, ei fennohealth.fi hyvitä tästä toimitustavasta asiakkaalle aiheutuneita kuluja palautuksen yhteydessä.

Peruuttamisoikeuden vaikutukset

Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa fennohealth.fi verkkokauppa palauttaa kaikki asiakkaalta saadut suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta. Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei myyjän ja asiakkaan välillä ole toisin sovittu. Asiakkaalle ei aiheudu maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia. fennohealth.fi verkkokauppa voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes palautettava tavara on vastaanotettu tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin.

Asiakkaan on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos asiakas lähettää tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, alkuperäisessä kunnossa. Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput. Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut. Palautuksen mukana tulee olla kaikki osat, varusteet ja mahdolliset lisävarusteet. Mikäli tuotetta on käytetty tai sitä on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.

Noutamatta jätetty tilaus

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.

Mikäli asiakas jättää noutamatta postista tilaamansa tuotteet, peritään häneltä lähetyksen palauduttua takaisin Fennohealth.fi:lle 20,00€ toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla (20,00€).

Palautukset

Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus. Palautukset tulee tehdä Postin tai matkahuollon palvelua käyttäen Fennohealth.fi verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti. 

Palautusohje:

Palautuksen voi tehdä lähimmässä postikonttorissa. Ilmoita Postin virkailijalle, että haluat tehdä palautuksen Xtremist.fi verkkokaupalle. Merkitse paketiin seuraavasti:

Asiakaspalautus

Fennohealth.fi / Xtremist Oy
Maistraatinkatu 2 a 3
00240 HELSINKI

Muista säilyttää saamasi kuitti palautuksesta.